Velika noč in zaklad / Easter and Treasure

Velikonočna jajčka je letos okrasila gospodična G. Čeprav rada riše, je bilo 15 pirhov kljub vsemu preveč in nazadnje je na vsakega naredila eno veliko umetniško vijugo in glasno oznanila, da je že. Tudi odgovor na vprašanje, kaj bi ta vijuga predstavljala ima vedno pripravljen - to je kača.

Miss G was responsible for eggs this year. She was drawing with easter egg colouring pens. She got bored at egg number 10, but there were still 5 to colour. She made a long line on every one of them and said I'm done. Those lines were snakes.

Sonce. / The sun.
Zavojčki z pirhi.Zelo sem bila zadovoljna, ko sem se domislila te enostavne rešitve. Iz blaga sem izrezala krog, za zarobila in našila čipko.
Easter egg wrapings. I was wery pleased when I thought of this very easy and lovely wraping. I just cut a circle out of a soft cotton fabric and sew some lase on the edge.
V ponedeljek smo bili povabljeni v hišo zakladov, kot sem jo poimenovala. Hvala B, vse je tako čudovito, da sem ostaal brez besed. (ja, vse kar vidite na fotografijah krasi sedaj naš dom.)
On monday we were invited to the treasure house. Thank you B, everything is so beautiful. Everything on photos found a new home - ours.






Komentarji

Oseba Unknown sporoča …
What a lovely idea for the Easter wrappings! They are so lacy and lovely. I adore your macro photography. Hope that you had a lovely holiday!
-Emily xxx