Moja delovna soba / My studio

Naj najprej povem, da sem založila fotoaparat. Prav jezna sem, kajti hotela sem vam pokazati nekaj utrinkov z našega delovnega vikenda, pa jih ne morem. Vsaj dokler ne najdem tiste velike črne naprave, ki se jo ne da kar tako enostavno založit. Grrr.
Kakorkoli, v soboto smo se lotili moje delovne sobe. Žiga je naredil police, v steno sva zvrtala luknej za nosilce in ko sva bila ravno v elementu, sva izruvala še vse žebljičke, ki so bili nasejani po celi steni in sobo prebelila. Gospodična G je hotela na vsak način pomagati pri beljenju, vendar ji tokrat nisva uslišala želje. Misel na triletnico s čopičem v roki in kapljajočo barvo mi ni bila ljuba. Se je pa zato gospodična N toliko bolj zabavala z urejanjem in skrivanjem željičkov, vijakov in ostalih drobnih predmetov.
Zvečer je soba sijala v novi svežini. Bele stene sedaj kar kličejo po novi invaziji žebljičkov, na katere bom obesila slike. Komaj čakam. Obožujem obešanje slik, iskanje prave kompozicije, izbiranje katere slike sodijo skupaj... To si bom prihranila za večer, ko bo soba pospravljena, blago zloženo na barvno usklajene kupčke, knjige razvrščene po policah, gumbi urejeni po barvah v kozarcih... Uf koliko veselja me še čaka ob pregledovanju vseh (pozabljenih) zakladov, ki se skrivajo po škatlah, vrečah, košarah. Reči, ki sem jih prinesla iz Anglije so namreč še vedno neurejene in tudi med rečmi, ki so me čakale doma vlada kaos.

I lost my camera. Can you velive it? That big, black, impossible to mislay thing has gone missing on Saturday. I wanted to show you some pics from out working action and now I can't. Grrr.
However, we were working in my studio. I needed some new shelves and while we were in there, we took all the tacks from walls and do some painting. Miss G wanted to help, but we said no this time. We had all the furniture in the room, there was not enough room and having her in there with a wet wet brush was just too much I could handle. At least Miss N was having fun.
In the evening the room was white as snow and I was happy as a Snow White when she saw her prince.
Now there are hours of arranging fabrics, buttons, ribbons, patterns, magazines, yarns.... ahead of me. I love it! I can't wait for some quite time in my old new studio. There is so many forgotten treasures waiting to be found again.
And there are empty walls waiting for pictures and photos. I love hanging pictures, thinking which one will go where.

Komentarji

Oseba Red Hen (dette) sporoča …
It is so good to have a space to work in isn't it? I know exactly how you feel! Happy sorting!
Oseba Anonimni sporoča …
Najlepše se bere tisto o, bom pospravila.
Tega stavka pravzaprav ni v besednjaku ljudi, ki ves čas ustvarjajo.NI časa za tako enostavne stvari kot je pospravljanje.
lp mami