Dnevnik / A Diary

Naredila sem ovitek za mamičin dnevnik. Zanj me je prosila že pred kakšnim tednom, ker ima zvezek črne platnice in nekako ni ravno simpatičen. Sedaj je veliko bolj prijeten in prijazen.

Today I made a cover for my mums diary. She asked me to do it a week ago, but there just wasn't enough time. I used a lovely linen.

In jaz? Jaz imam krasen dnevnik, ki sem ga novembra dobila od Lise. Zvezek je v bistvu namenjen skiciranju, kar je idealno, saj ob pisanju tudi kaj narišem, kaj kar me je tisti dan očaralo, kakšna slika, ki se mi je izrisala v glavi ali odmev nečesa lepega.

And me? I have a lovely diray from Lisa. I got it on a giweavay she has in november. Isn't it great? It's for sketching and that is perfect because I write and draw in my diary. I love to add sketches from lovely things I saw that day, a pictures from my head, dreams... Thank you Lisa, it is beautiful.

Presenečenje vas čaka tukaj. Le komentar pustite.
There is still time to leave a comment here. It's a surprise waiting for you.

Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
Ne, ne, saj ne gre za to, da črn dnevnik ne bi bil lep.
Zelo lep je.
Le manjkalo mu je malce tvoje kreativnosti.
Dobila sem ga v dar od svoje zelo ljube prijateljice.
Oseba Anonimni sporoča …
In ne pozabi.
Danes ima naša nonica rojstni dan.
Vse najlepše za njenih sedemdeset in še šest let.
Oseba Elizabeth sporoča …
both are very pretty! i particularly love embroidery and birds . . . :D