Moj ustvarjalni kotiček / My Creative Space

Vsak četrtek bom objavila trenutno dogajanje v mojem ustvarjalnem kotičku. No, teh kotičkov je kar nekaj, pravzaprav se vsaka prosta površina hitro spremeni v ustvarjalni kotiček.
Ta teden se igram s papirjem. Med drugim mi je uspelo narediti ljubek papirnat copatek (kroj sem narisala sama in sem prav ponosna sama nase).
Če bi radi sodelovali, obiščite Kirsty.

Each Thursday post an image of what's in progress either on your desk, sofa, desktop, at the kitchen table...whatever... I'm playing along with Kirsty's brand spanking new 2009 'My Creative Space' meme!
This week, I'm crafting with paper. I made a cute little baby boot (I'm so proud at myself for making a pattern).

Komentarji

Oseba Maureen Reynolds sporoča …
Well I'm proud of you too for making a pattern!
Oseba CameoRoze (Margaret) sporoča …
Sometimes I forget that the simplest supplies ... like paper ... have such infinite possibilities. Congrats on your pattern.

Makin' Space,
Cameo @-->-->---
Oseba dekca sporoča …
želim ti, da bi čimveč časa lahko preživela v tehle kotičkih, saj ti gre ustvarjanje res super od rok in iz srca:)