Pospravljeno! / It's all clean in there

Moja družinica je odšla na kosilo k Žigovi sestri, jaz pa sem se odločila ostati doma. Najprej sem naredila nekaj krogov po dnevni sobi, se preselila v delovno, a tam nisem mogla krožiti, ker je preveč razmetano. Pokukala sem v otroško sobo, če me morda tam čaka kakšen navdih. Pogledala sem pod posteljici, v omaro in med igrače. Tam je bil in me čakal. Veselo mi je skočil na ramo in začel poveljevati. Pomij okna, pobriši prah, razvrsti igrače, ven odnesi kar ne sodi v otroško sobo...
Sedaj je soba kot iz škatlice in tiho čaka na majhne ročice.
Jaz? Jaz pa se bom prestavila v dnevno sobo, kjer je sedaj manj prostora za kroženje...

Žiga and the girls went to their aunt. I decided to stay at home. To brake the silence I turn on the radio and went circling around living room. Where to start? Then I moved to my studio but it was impossible to circle there so I move on. I was looking for an inspiration and I found it in nursery room. Mr. Inspiration jumped on my shoulder and he was really bossy. Clean the windows, dust the shelves, arrange the toys, take out what' not kid-ish... The room is clean and fresh now and I move on ... to living room. There's no room to circle anymore. I better get busy...

Bralni kotiček / Reading courner

Tole pa že poznate / You know this one

Slovenske in angleške s platnico ob platnici / Slovene and English one side by side

Hišica pod mizo / A house under the table

Angleška najdba z bolšjaka in izrezljana buča iz Srednje Amerike / OP shop find and carved pumpkin from Central America

Originalne ilustracije iz mamičinih knjig / Original illustrations from my mum's books

Komentarji

Oseba Biljana sporoča …
vidim, da vam nikjer ne zmanjka domišljije, vse tako lepo prijetno in domače zgleda.
Oseba Tina sporoča …
I love your reading corner! It looks so inviting. My daughter would love something like that!
Oseba PolonaP sporoča …
ahh, saj ne bo dolgo ostalo tako lepo pospravljeno?
Mami pa dobro riše.
Oseba Elizabeth sporoča …
i love this space! i could move right in and be a child for a day. *smile*

is your mom's book available in english? it looks very fun.

and i gave you an award on my blog today. visit me and see how lovely i think you are.
Oseba VSE DOBRO sporoča …
... pospravljanje, ko so otroci majhni, je kot bi grabil listje, ko je veter ..

Vse dobro :o)))
Oseba Sarah Sullivan sporoča …
Oh what a beautiful childen's room!! Those lucky kiddos!!! Your Mother's art??? How wonderful!! Love your blog - thanks for following mine!!!
Oseba Anonimni sporoča …
Prav tako presenetljivo je videti, kako uporabljajo svojo domišljijo...