Dediju / To my Gradpa

Lahko noč, dedi. / Good-night, grandpa.

Današnja slika je za mojega deda. Pred dobrim tednom je bila obletnica njegove smrti in od takrat v moji glavi zori tale slikca.
Hvala vsem za prijazne komentarje o mojih angelčkih. Čeprav bi vam rada vsem odgovorila na komentar, mi žal ne pustite e-naslova. Pa se vam takole zahvalim in tudi odgovorim na vprašanje: ja, rišem na knjižne strani. V knjižnici vedno prebrskam polico z odpisanimi knjigami in prejšnji teden sem imela mega srečo. Veliko angleških knjig, rjavih od let. Listalli pa so jih zelo malo, saj so strani popolnoma nepoškodovane ali zavite. Trenunto rišem na knjigo z naslovom Dead as a dinosaur iz leta 1952.

Today's drawing is in memory of my grandad.

Thank you all for your lovely comments on my last post. You are so kind and your words are like a touch of a warm hand to my heart.
Oh, and I want to tell you about this book I'm drawing on. I have found it in library last week. It's an English book - Dead as a dinosaur by F.&R. Lockridge. It's from 1952. It's old, and brown and perfect :o)

Komentarji

Oseba Sonja sporoča …
Meni so te tvoje ilustracije čudovite in prav rada bi jih videla v kakšni izdaji. So tako luštno zasanjane. Ideja, da rišeš na stare knjižne liste, pa ilustracijam doda še dodaten čar.
Oseba Biljana sporoča …
se čisto strinjam s Sonjo, so prav čudovite in nekaj posebnega.
Oseba K sporoča …
Midve imava pa neke zelo podobne datume. 28.1.
Ilustracije so mi čudovite in počasi se bom privadila temu, da nekateri uporabljajo pri kolažnih albumih in voščilnicah stare slovarje, nekateri pa rišete na knjige, sploh ker rišete tako, da si samo želim, da bi jaz tudi ;)
Knjižnica in odpisane knjige, kaj? Dobra ideja. Jaz sem gledala neki po stojnici od antikvariata zadnjič v Lj, pa ni bilo nič takega. Pa pozna sem bila tudi že, no ...
Oseba Elizabeth sporoča …
oh! your things are SO lovely! this is just darling.

you are very talented. and i love the idea of painting on book pages.

i hope you have a lovely day!
Oseba Katy sporoča …
I love this paitning, found you at Sew Craft Blog, am putting it in my blog today!
Oseba Maja sporoča …
Me ima, da bi jo imela tole ilustracijo...takole v okvirju, doma, na steni...
Oseba Ngaire sporoča …
Wow! What a gorgeous painting! I also found you at Sew Craft Blog. Your work looks great!
Oseba Anonimni sporoča …
Such a sweet little bunny!