Nagrada / An Award

Že pred nekaj časa sem od Tanje dobila nagrado. Hvala Tanja, tako toplo mi postane, ko pomislim, da sem nekomu inspiracija. Uf, taka zamotana beseda in tako bogata.

Na žalost pa vsaka nagrada prinese s seboj tudi dolžnost, da jo podelim naprej. No, ta del bi sicer lahko tudi preskočila, ampak to bi bilo pa res sebično dejanje. Kaj ti koristi veselje, če ga ne deliš z drugimi?

Torej, brez nadaljnega dolgovezenja... nagrado podeljujem naslednjim ustvarjalkam:

- Ireni - odmevi srca, ki donijo v njenem blogu še dolgo odzvanjajo v mojem srcu.
- Amanda - primer idealnega življenja, kakorkoli se to sliši oguljeno, trapasto, naivno... njen blog je enostavno čudovit
- Gennine - na njen blog se grem spočit in napast oči. Morda upam, da se bom nalezla malo njene urejenosti...


A while ago Tanja gave me this sweet award. Thank you Tanja, it really means so much to me. To be an inspiration to somebody... wow!
Now I have to pass this award on and I would like to give it to:

- Irena - she is a very dear person and I love reading her thoughts. She writeis Slovene though. Sorry.
- Amanda - I'm sure you all know her. She is a true inspiration to me - warm, friendly, creative person with a perfect life...
- Gennine - I wisit her blog when I want to ease my mind. And maybe I hope that I will get some of her tidiness. Her studio is amazing.

Komentarji

Oseba VSE DOBRO sporoča …
En velik H V A L A za tak poklon - mi je toplo pri srcu ... ta tvoj kotiček tukaj je meni tako toplo mehko zavetje v katerega se velikokrat zatečem - sicer pa vsa občutja niso izrazljiva v pisani ali ustni obliki kajne :o))) Lepo te je brati ... objem ...