Seznam - končno!

Drage moje in dragi moji, končno sem si vzela čas za brskanje po knjižnih policah. Hvala za vse predloge, seveda sem vse vključila na seznam, ki se je veselo redil in rasel in dosegel magično številko 133. Naslove sem malce uredila od tistih za najmlajše do tistih za malo večje, ampak priznam, da sem to naredila res na hitro in nsem šla še enkrat brat, tako da se vnaprej opravičujem za vse možne in nemožne napake.
Hm, sama sem jih prebrala 58; zgornji del seznama imam pokrit, pri spodnjem pa ... emšo imam bližje mladinski literaturi... ha ha, se tolažim...

1. Zvezdico zaspanko (Frane Milčinski – Ježek)
2. Pravljice iz preje (Svetlana Makatovič)
3. Naježene prigode (Tatjana Kokalj)
4. Kosovirja na žlici in Kam pa kam Kosovirja (Svetlana Makarovič)
5. Jure kvak-kvak (Saša Vegri)
6. Moj dežnik je lahko balon (Ela Peroci)
7. Muca Copatarica (Ela Peroci)
8. Pekarna MišMaš (Svetlana Makarovič)
9. Maček Muri (Kajetan Kovič)
10. Zmaj na klavirju (Tatjana Kokalj)
11. Vražja avtocesta (Tatjana Kokalj)
12. Škripajoča nočna omarica (Tatjana Kokalj)
13. Geniji v kratkih hlačah (Slavko Pregl)
14. Drejček in trije marsovčki (Vid Pečjak)
15. Majnice fulaste pesmi (Tone Pavček)
16. Leteči mački (Dim Zupan)
17. Priročnik za klatenje (Slavko Pregel)
18. Špelce (Polonca Kovač)
19. Urške so brez napake (Polonca Kovač)
20. Andrejev ni nikoli preveč (Polonca Kovač)
21. Mladost na stopnicah (Anton Ingolič)
22. Gimnazijka (Anton Ingolič)
23. Dež (Nejka Omahen)
24. Oblike srca (Boris A. Novak)
25. Ko zorijo jagode (Branka Jurca)
26. Bobri (Janez Jalen)
27. Pod svobodnim soncem (Fran S. Finžgar)
28. Bratovščina Sinjega galeba (Seliškar)
29. V deželi pogumnih princes (Tatjana Kokalj)
30. Visoška kronika (Ivan Tavčar)
31. Strici so mi povedali (Miško Kranjec)
32. Menuet za kitaro (Vitomil Zupan)
33. Filio ni doma (Berta Bojetu)
34. Hiša Marije Pomočnice (Ivan Cankar)
35. Alamut (Vladimir Bartol)
36. Pot k sreči (Martin Kojc)
37. Pesmi in leta (Tone Pavček)
38. Same pesmi o ljubezni (Tone Pavček)
39. Upočasnitve (Tone Pavček)
40. Darovi (Tone Pavček)
41. Ujedanke (Tone Pavček)
42. Starožitja (Tone Pavček)
43. Samo tu lahko živim (Tone Pavček)
44. Poganske hvalnice (Tone Pavček)
45. Čas duše, čas telesa (štirje deli) (Tone Pavček)
46. Goličava (Tone Pavček)
47. Dediščina (Tone Pavček)
48. Z vsako pesmijo me je manj (Marko Pavček)
49. Pijanost kot up varljiva, kot milost živa (Tone Pavček)
50. Hiša Cankarjeve zaveze (Tone Pavček)
51. Pavček.doc (Tone Pavček)
52. 101 slovenska pesem (po izboru Toneta Pavčka)
53. Dolenjske bližine (Tone Pavček)
54. Sečoveljske soline (Iztok Geister)
55. Ustvarjalna Slovenija (Janez Bogataj)
56. Po praznikih diši (Slavka Ilich)
57. Abeceda življenja (Vlasta Nussdorfer)
58. Draga Alina, draga Brina (Tatjana Kokalj, Jana Kolarič)
59. Otoki svetlobe (Manca Košir)
60. Moje živjenje z Ježkom (Jana Milčinski)
61. Na tvojo kožo pišem svoje verze (Neža Maurer)
62. Svetlo Modra (Varja Kališnik)
63. Pasti življenja (2 dela) (Desa Muck)
64. Smo kaj šegavi (Janez Bogataj)
65. Vrt (Kajetan Kovič)
66. Vrednote na odru življenja (Vlasta Nussdorfer)
67. Sedi k meni, povem ti eno pravljico (Ljoba Jenče)
68. Na odru zvečer (Saša Pavček)
69. Zveni Modro (Zvone Modrej)
70. Tvoje odločitve (Zvone Modrej)
71. Sreča je metulj (Zvone Modrej)
72. 13 + 8 humoresk (Frane Milčinski - Ježek)
73. Preprosta ljubezen (Frane Milčinski - Ježek)
74. Humoreske (Frane Milčinski - Ježek)
75. Pravljice kaj ste? (Alenka Goljevšek)
76. Dotiki besed (Ana Četkovič Vodovnik)
77. Učbenik življenja (Martin Kojc)
78. Gledam modro vidim plavo (Rudi Kerševan)
79. Pogovori (Janez Drnovšek)
80. Bistvo sveta (Janez Drnovšek)
81. Misli o življenju in zavedanju (Janez Drnovšek)
82. Ne bodi kot drugi (Feri Lainšček)
83. Od mene k tebi (Neža Maurer)
84. Petelinji zajtrk (Feri Lainšček)
85. Peskovnik Boga Otroka (Desa Muck)
86. S krempljem podčrtano (Svetlana Makarovič)
87. Jutranji sprehajalec (Kajetan Kovič)
88. Sled sence zarje (Kajetan Kovič)
89. Muriša (Feri Lainšček)
90. Igra za življenje (Neža Maurer)
91. Tej poti se reče želja (Neža Maurer)
92. Pospala poželenja (Iztok Geister)
93. trnu in roži (Milan Dekleva)
94. Moška pisma (Manca Košir)
95. Odveč srce (Brina Svit)
96. Čarovnikov vajenec (Evald Flisar)
97. Pot (Nejc Zaplotnik)
98. Nekropola (Boris Pahor)
99. Ta veseli dan ali Matiček se ženi (Anton Tomaž Linhart)
100. Prešeren
101. Cvetje v Jeseni (Ivan Tavčar)
102. Jara gospoda (Janko Kersnik)
103. Na klancu (Ivan Cankar)
104. Tantadruj (Ciril Kosmač)
105. Samorastniki (Prežihov Voranc)
106. Oton Župančič
107. Hotel sem prijeti sonce (Tone Partljič)
108. Pretrgana naveza (Anton Ingolič)
109. Pot (Nejc Zaplotnik)
110. Ledene magnolije (Marjana Moškrič)
111. Dnevnik Hijacine Novak (Aksinja Kermauner)
112. Rokovnjači (Josip Jurčič)
113. Viharnik (France Bevk)
114. Hiša št. 15 (Marija Vojskovič)
115. Katarina, Pav in Jezuit (Drago Jančar)
116. Ločil bom peno od valov (Feri Lainšček)
117. Prikrita harmonija (Katarina Marinič)
118. Tito, amor mijo (Marko Sosič)
119. Zmagoslavje podgan (Milan Dekleva)
120. Republika jutranje rose (Vladimir P. Štefanec)
121. Pasja grofica (Bogdan Novak)
122. Julija iz Sonetnega venca (Ivan Sivec)
123. Vaze (Bina Štampe Žmavc)
124. Grenko morje (Marjan Tomšič)
125. Amigdalino srce (Maja Gaj Štromar)
126. Zgodba o reki, kripti in dvorljivem golobu (Boris Pahor)
127. Srečko Kosovel: Pesnik in jaz (Erica Johnson Debeljak)
128. Lipa zelenela je (Bogdan Novak)
129. Past za metulje (Branko Šomen)
130. Peti letni čas (Branko Šomen)
131. Panonsko morje (Branko Šomen)
132. Biljard v Dobrayu (Dušan Šarotar)
133. Povest o dobrih ljudeh (Miško Kranjec)

Moj prevod knjige Zvezda želja, ki je izšla pri založbi Morfem pa je Zvezdica Zaspanka prinesla BojiMoji. Kako ljubko, saj bodo pravljico z veseljem poslušale majhne zvezdice preden bodo zaprle očke.
BojaMoja, čestitam in pošlji mi naslov, prosim.


Prijetno branje vsem!!!!


P.S. Še ta teden vam pokažem nekaj fotk s potepanja po vroči deželi sivke, srednjeveških mest in . Uganete, kje sem bila?

Komentarji

Oseba Maja sporoča …
Čudovit seznam! Že sprintan in na moji tabli! Čestitke Simoni! (Ravno danes pod zvezdami prebiram bloge in sem pa tja vržem uč, da ujamem kakšnega od utrinkov, ki bi danes morali padati. Kdo ve, morda pa namesto njih najdem Zvezdico Zaspanko).
Oseba BojaMoja sporoča …
Ijeeejjjjjj :))))) kok fajn :))))) se že veselim :)


Moram pa priznati, da me je prav sram, saj sem na seznamu našla le 27 prebranih knjig :((( že vidim, da bo treba spet vzeti kakšno knjigo v roke :)
Oseba helena sporoča …
Francija? ;)
Oseba Anonimni sporoča …
Od 133 knjig, jih nisem prebrala kakih 20.
Dobro se držimm.
lp m.
Oseba BojaMoja sporoča …
:) HVALA!!! Knjigica je čudovita in prepričana sem, da jo bosta fanta z veseljem poslušala in gledala :)

Pa za dodatek se tudi zahvaljujem :)))