Marčevske misli * 15 / March thoughts * 15



Kjer stoji tale košarica, tam je moj ustvarjalni kotiček. Pravzaprav je kar zanimivo opazovati njeno dnevno premikanje po prostoru.
Zjutraj je v bližini ekrana, kjer sem zvečer ob gledanju filma zaposlila tudi roke.
Če imam dovolj časa, se tam okoli sedmih zjutraj prestavi na kavč, kjer naredim kakšno vrstico pred odhodom v vrtec, službo.
Če je vse po sreči, jo ob povratku najdem na istem mestu. Od tega trenutka dalje je njena pot zelo nepredvidljiva. Danes na primer, si bom ustvarjalni kotiček postavila zunaj na sončku.


*


My creative space is... where this basket stands.
Actualy it's quite interesting how it moves around during the day.
In the evening and later morning it's somewhere near the screen, because I love to keep my hands busy when watching the movie.
Sometims, when I have a few early morning minutes I sit on the sofa and make few rows before leaving to kindergarden and work.
When I'm lucky I found it on the same spot when I came home few hours later :o)
After that is everything very unpredictable... today for instance, I'll make my creative space outside in the sun.



Thanks, Kootooyo, for letting me play.

Komentarji

Oseba VSE DOBRO sporoča …
:o))) To pa meni zveni nadvse znano ... in kako priročno kajne :o)))

Ti tudi jaz čez kak dan pokažem svojo ustvarjalno košarico ...
Oseba Vanja sporoča …
Kje kupuješ volno? Se mi zdi, da je dandanes kar problem prit do volne. Danes sem nekaj "ulovila" v veletekstilu, dasiravno niso imeli kakšnih posebno lepih barvnih odtenkov. :(
Oseba Ann sporoča …
I do hope you will share this project when its finished Anja - that colour is gorgeous! Isn't it lovely to snatch a few crafty minutes here and there in the day.
Oseba B @ Sweet Limes sporoča …
Oh my, what a brilliant colour. How I wish the weather here was nice enough to take my creative space outdoors.