Teden šivanja za otroke: dan 3 / Kids clothes week challenge: day 3


Ob prihodu iz službe se takoj zapodim v delovno sobo in naredim še malo večji nered tam notri... če je to sploh mogoče...
Danes sem iz srajce, ki mi jo je dala prijateljica (ker sem ji povedala, da sem nora na rabljena oblačila in na recikliranje :o) naredila oblekico za gospodično G.




When I get home from work I go straight to my studio... and I make a slightly bigger mess in there as it already is :o)
Today I use one of the shirts that my friend gave to me (when I told her that I'm crazy about used clothes and recycling) and make a dress for Miss G.

Komentarji

Oseba MarikaGabez sporoča …
Jao...komaj še sledim tem tvojim šiviljskim podvigom, ki so vsi po vrsti prekrasni.
Oseba Andreja sporoča …
Krasno in v tretje še lepše, vsak tvoj izdelek je lepši :-))
Oseba Amy sporoča …
Cute Cute Cute! This is the most darling little clthing makeover! Well done!
Oseba Mojca sporoča …
super... reciklaža ima mega učinke :)