Teden šivanja za otroke: dan 7 / Kids clothes week challenge: day 7


Zadnji dan izziva in mislim, da sem jo kar dobro odnesla. Le en dan sem lenarila :o)
Danes sem spravila skupaj ti dve kopalni oblekici. Ker se kopalni plašč odpenja, trak se ovija okoli nog in sploh je kup problemov z njim, sem pomislila, da bi bilo praktično otrokoma po kopanju natakniti oblekici. (Oblekico gospodične G moram še malo podaljšati.) 
Imela sem tudi vizijo o kapuci, pa sem ugotovila, da je ne znam narediti tako, da bi mi bilo všeč. Imam kar nekaj prototipov v sobi, ampak verjetno bom sešila tiste hecne klobučke... hm, enostavno povedano, izrežeš krog iz blaga in nekaj centimetrov od roba napelješ elastiko... frotirasta kopalna kapa :o)
No, saj kape doma ne potrebujemo, ampak na morju bo pa prišla prav.


The last day of challenge. 6 working days out of 7... not bad, don't you think?
I finnished two bathing robes... bathing dresses today. I love robes, but somehow little kids always end up naked after few minutes. Those think just slip off them. So I made my girls dresses to put on after bathing. I still need to add some length to Miss G's dress.
And I had a vision of capes to go with the dresses... or funny hats. Will see. There is still time until the summer camping season.

Komentarji

Oseba elizabeth sporoča …
all your sweet little clothes are inspiring me to make the skirt i've been dreaming up for my girl. :)
Oseba Baye sporoča …
What I great idea! You are so right about the robes not staying on. Something that just slips over without buttons or ties is perfect.