Zmagovalka / A Winner

En lep deževen pozdrav.
Prav res lep.
Današnji dež je vsaj zame zelo dobrodošel, kajti po slikovitih počitnic prija kakšen dan, ko lahko opazujež kaplje in razmišljaš... ali urejaš fotografije... pospravljaš kupe perila... poiščeš rdečo nit, ki so jo pred odhodom zavezal za rob mize.

Kje sem bila, vam bom razkrila v eni od naslednjih objav, danes pa imam še nekaj prepočitniškega, nekaj biserčkov nasnutih na tisto rdečo nit.


It's raining here in Slovenia today. 
Rain is good.
Specially today.
Today is a forst working day after our school holidays and I need rain... for collecting thoughts... cleaning... ironing that pile of laundry... watching raindrops...

I'll tell and show you where were we in my next post, but for now I have some catching up to do.

Tole čudovito presenečenje mi je poslala Odmevčica in če ji je moja zahvala že nehala odzvanjati v ušesih, jo bom sedaj še enkrat zaklicala
HVALAAAAAAAAAAAA!
Čudovita knjiga z navodili kako splesti nešteto ljubkih reči iz ene same klobke.


This great book was a present from the sweetest lady ever. A book of kniting projects.
Thank you my dear friend!!!!!!


* * *


In tole je ime zmagovalke moje nagradne igrice.
Andreja, čestitke za čudovito fotografijo metuljčka.
Hvala vsem, ki ste sodelovale.

And this is a name of winner of my little giveaway.
Thank you all for joining.

Komentarji

Oseba Andreja sporoča …
Hvala, zopet srečna roka zame :-)) Kar se pa tiče darilca pri meni: seveda, žrebat te bo treba!
Malo heca, se pa nikoli ne ve, morda ga dobiš ravno ti. Še enkrat HVALA :-))
Oseba Vladuška sporoča …
Čestitke Andreja, lepa nagradica te čaka.