K jezeru / To the lake

Blizu nas leži jezero.
Okoli njega je speljana sprehajalna pot, po kateri se je lansko leto sprehajal celo medved.
Po jezeru plava družina labodov in jata rac ter nekaj ponirkov.
There is a lake near our home.
There is a walking trail around the lake and last year a bear came to take a walk on it.
 A swan familiy lives there and a flock of ducks and even few grebes can be seen diving to catch a fish.


Mi smo se odpravili k njemu preizkusit novo odejo, ki sem jo sešila iz ostankov žameta v roza in rjavi barvi. Misel, da bi naredila odejo za na tla se mi je že nekaj časa valjala po glavi in vesela sem, da mi jo je uspelo uresničiti, preden bi se mi iz ušes začele vleči pajčevine.

It is a perfect spot to try a new rug. I made it last week and a used only scraps of pink and brown cotton velvet. I was carrying the idea about this picnik rug in my head for quite some time and I'm so pleased to realize this plan before the spider webs would start peering out of my ears.



Res mi je všeč. Tako zelo, da jih bom naredila še nekaj :o)

I love it... I like it so much I'll make a few more :o)


Drugi razlog, da smo šli na jezero pa je naš stari kanu.
Jupiiiiii!
Ko sem bila še majhna, ga je s svojima bratoma izdelal oči. Vsak je naredil enega in potem smo se s tremi rdečimi lepotci spustili po Kolpi. 
Ostal je prav tak, kot je bil, le da se mi sedaj zdi malo manjši :o)

There is another reason why we came to the lake this Friday.
Our lovely old  canoe.
My father made it when I was a little girl.
The canoe is still glaring but somehow it seems smaller as it was twenty years back :o)


Poglejte mojega dragega, kako resno se drži :o)
Punci sta uživali. Jezero je z gladine čisto drugačno kot z brega. Tukaj veliko intenzivneje občutiš vsak pljusk, plavajoč konec debla je lahko tudi krokodil in kdo ve, kako velike so ribe v jezeru. Vse je veliko bolj skrivnostno in predvsem zanimivo.

Look at my hubby how serious he is :o)
The girls had a great time. The lake is so much different from the water than from the shore. Every splash is louder, a floating wood can also be a croccodile and ... who knows how big the fish in the lake are.
 

Upam, da ste imeli lep vikend.

Hope you had a gerat weekend!

Komentarji

Oseba Andreja sporoča …
Čudovite fotke, spet!!
Ja in imela sva lep vikend, jaz pa želim lep začetek tedna :-))
Oseba vesna sporoča …
zelo lepa odeja!
Oseba Helena sporoča …
Ooo, živite v prekrasnem okolju. No, saj je povsod po Sloveniji tako. Krasna odeja in čudovite fotke. Kot vedno :)
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Kar zleknila bi se zraven tvojih vilin in tudi jaz občudovala lepoto narave in lepoto vaše nove dekice :o)))