Rosa / Dew


Naš zadnji dan na Islandiji.
Jutranja rosa na travniku. 
Pod cvetlicami črna tla.
Stali smo pod vulkanom Eyjafjallajoku.
Okoli nas svežina in spokojnost.

To je moj zadnji spomin z Islandije.
Kmalu se začne šola in čas je, da svoje možganske celice preusmerim s počitnic na pouk.
A kadarkoli bom utrujena sedela v živžavu razreda, me bo spomin na ta rosen travnik poživil.


*

It was our last day on Iceland.
Morning dew on the meadow.
Black black soil under the grass.
We were standing by the Eyjafjallajokull Volcano.
It was peacefull and fress.

This is my last memory from Iceland.
And now it's time for me to switch my brain cells from holidays to school. Pupils are ready, waiting for their first day. It's going to be a great year, I know it.

Komentarji

Oseba Ann sporoča …
Just PERFECT!!
Oseba Andreja sporoča …
Oooo kako čudovite fotke. Tudi mini postaja fotografiranje vse večja strast in moje fotke so po novem na voljo v mojem foto blogu.
Lep septemberski začetek ti želim :-))
Oseba Helena sporoča …
Prav mistične so tele fotke. Naj te lepi spomini v težkih trenutkih vračajo tja, kjer ste se imeli lepo.
Oseba Ann sporoča …
Me again Anja - hope you don't mind but I've been lucky enough to receive a blog award this week and wanted to pass it on to you. Please don't feel obliged to accept - I know some bloggers don't like them. Just thought more people should know about your wonderful blog!
Oseba Teja sporoča …
Čudovite fotke. Naj te v nemirnih šolskih dneh pogled na tele slikce pomiri!
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Veš, da vidva z Žigo lahko izdala knjigo čudovitih fotografij vaših popotovanj ...