ČB torek / B&W Tuesday


Danes sem se hotela malo razpisati o otrokovih igračah.
Ker
- jih imata moji punci veliko;
- se ne igrata z vsemi;
- so nekatere v njuni sobi zaradi mene in mojih spominov;
- se bliža čas daril;
- moram pregledati njuno sobo in narediti red;
- ne vem ali naj vključim v pregledovanje igrač tudi punci ali naj to naredim sama;
- ...

Ampak nimam časa. Gospdoična N je praznovala danes rojstni dan s svojimi malimi priajteljčki in moram sedaj pospraviti, se pripraviti na jutrišnji dan, se umiriti in pogledati kakšen film s svojim dragim.
Zato prepuščam besedo vam. Kako se spopadate z vprašanjem igrač? Jaz bi zelo rada sledila načelu VEČ JE MANJ, ampak ne gre vedno, kerso mi vgradili gen nekega šparovnega hrčka.



I wanted to talk to you about toys.
Because
- my girls have too many of them;
- they don't play with all of them;
- some of toys are there because of me and my memories;
- Santa in knocking on our doors;
- I have to make order in my girls room and I have to put some toys away;
- I'm not sure I want to do that with my girls, because I know all the toys will stay;
- ...


But I have no time. my little Miss N had a party with her friendy today and I need to clean up, prepare myself for tomorrow, relax and watch a movie with my hubby.
So, I'm asking you, how do you deal with the question of TOYS.

Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
Hja. Saj veš, da imava glede igrač isti odnos. Jaz sem igrače pregledala pred kratkim, sama. Ker če jih onadva vidita, kar naenkrat postanejo strašno zanimive čisto pozabljene igrače, s katerimi se v resnici sploh ne igrata (moje stališče, priznam). Tudi moža ni zraven. Kolegica je povedala, da je ona čistila brez otrok, a z možem in je pol stvari hotel obdržat. Je naslednji dan, ko ga ni bilo doma lepo vse odstranila kar je mislila in noben od njih še ni opazil, da kaj manjka. Skratka, sem naredila čistko. Količina je omejena na prostor za shranjevanje; npr. mehkih igrač imata lahko toliko, kot jih gre v zaboj (niso vštete tiste s katerimi spita). Vse kar je bilo odveč sem strpala v veliko vrečo, skupaj za vsaj 5. original zaprtimi darili, ki sem jih takoj po prejemu darila previdno odstranila, ker nočem, da bi se igrala z njimi/sta zanje premlada. In vse te igrače sem ravno ta viken podarila na Gorenjsko, kjer so že zbirali igrače za božična darila otrokom, ki nimajo toliko kot moja dva. Tako je otroška soba urejena (vse je relativno) in jaz srečna, ker sem nekoga razveselila. :)
Teja
Oseba Ann sporoča …
Such a lovely photo. Toys - our little nieces have so many its hard to know what to buy them each year. I know its hard to give them away - I've an attic where my son's Lego and Fisher Price toys from the 1970s still hide - I love them but he forgot them years and years ago. You must have a little corner somewhere to squirrel away some special playthings you can show to your great grandchildren some day. They'll probably love them too.
Oseba HRANDICA sporoča …
Malo sem pokukala po tvojem blogu. Luštne stvari in zanimive fotke.
Lep pozdrav.
Oseba Andreja sporoča …
Ja pri nas imamo podoben problem in sedaj prihaja zopet čas ko ima moja punčka rojstni dan, nekaj dni kasneje je Miklavž, pa potem Božiček pa dedek Mraz... Skratka zopet en kup novosti ki bodo kmalu nekje obležale. Midve igrače pospravljava skupaj, sama ne upam, ker potem pogreši ravno tisto kar spravim stran. Ko jih pospraviva jih zapakirava in podariva, v vrtec ali ujameva kakšno zbiralno akcijo za "boge otroke" kot reče moja punčka. Nekako ji poskušam vcepiti dejstvo, da nekateri pa nimajo, in da je lepo kaj kar ne uporabljaš in je še lepo, komu podariti.. Ko to storiš in če ob tem še doživih da si nekoga osrečil, je občutek res dober.
Oseba K sporoča …
Mi jih pospravimo skupaj, ponavadi zadnje dni počitnic v avgustu, tako da tisto, kar sta prerasla, namenimo za vrtec. Pri naših dveh ni treba pospravljati skrivaj, ne zato, ker bi bila na kakšne igrače navezana, ampak ker rada vesta, kaj natanko se okoli njiju dogaja. Sploh tamali ...