Ko zavlada tišina... / It's all quiet


 Še nekaj minut nazaj se mi je zdelo, da sem v čebelnjaku. Igrače, knjige, izrezani listki, barvice, tuširanje, ne grem spat, pila bi, pokrij me... in potem šššššššššššššššššššš tišina.
In kar naenkrat ne veš, kaj bi sam s seboj. Česa bi se lotil. Brskam med fotkami shranjenimi na računalniku, brskam po blogih in počasi pribrskam do datotek s šolskimi zadevami, kot so priprave in poročila... na mizi se mi smejejo tri knjige, ki čakajo na prevod in ... morda bi bilo najbolje iti spat...

Želim vam lep, umirjen večer
ob knjigi in čaju,
v objemu 
ali 
s svinčnikom v roki!


Few minutes ago was like in a  beehouse: toys, books, running around, crayons, I'm not going to bed, no, not shower again, I'm thursty, where is my pillow, cover me up... and then ssssssssshhh silence.
And all of the sudden, I don't know what to do with myself. I need to work, but I download new photos from camera to computer first, I check some blogs and slowly slowly I convince myself to get to work... or ... I could go to bed ...

I'm wishing you a lovely relaxing evening
with a book 
in a warm hug
or
with a pencil in your hand!


Komentarji