My ztracený holky

Naslov je češki in v prevodu pomeni 
Me , zgubljena dekleta 
(avtor romana: Karel Štorkan)
Knjiga je bila na kupu odpisanih del in je seveda kot taka romala z menoj domov.
Brala sem jo, ko sem pred dobrim mesecem počasi korakala čez polja iz službe domov. 
Čisti užitek, vam povem.


Torej, bi vas sedaj povabila v Prago in vam ponudila v branje nekaj najbolj simpatičnih citatov.

(fotko je posnel Žiga prejšnji teden v Pragi)

Vsakokrat, kadar vržem kamen, pričakujem, da bo kdo zakričal.

*
Na potki za viaduktom sem postala trudna in v tem trenutku sem se zazdela sama sebi zelo zelo osamljena, hkrati pa sem imela občutek, da ne bom nikoli pametna, če pa že bom, bo še dolgo trajalo, preden me bo kdo jemal resno.
*
Resnica je pa ta: če se srečata dve dekleti in je eni izmed njiju všeč kakšen fant, bo druga takoj rekla, da ima krive tace ali da tolikšnih ušes še v življenju ni videla, pa če bi bil zapeljiv kot hudič.

*
Ne vem, zakaj znajo biti ženske z ženskami kot zmaji.

*
Hitro jo pobrisati od doma se mi zdi včasih mnogo laže kakor povedati pameten stavek. Gromska strela, le kaj se včasih zgodi s človekom, da postane tog kot kos lesa?

* * * 

I have been reading a lovely book by a Czech author Karel Štorkán.
You can also watch a movie for free online.

Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Dobri citati, super napisano. Verjamem, da je ti je bilo branje te knjige čisti užitek.
Oseba Andreja sporoča …
Super, dobri!
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Citati iz knjige so mi všečni - zelo :o)))
Oseba Helena sporoča …
Včasih na polički za odpisane knjige najdemo prave bisere. Po citatih sodeč je tvoja enkratna.
Čudovito fotko je posnel Žiga!