Morska knjigica / Little book about the big sea


Še en testni model.
Če sem se prvič ukvarjala s samim procesom šivanja knjige, sem se tokrat igrala s kombiniranjem modrega in rdečega kara (rdeč kos je ostal pri šivanju tunike z veverico in tudi moder karo je bil nekoč srajca, seveda :o)
Malo sem zasvojena, haha, s knjigami...itak.


Another fabric book for my  little boy. 
I was playing with two colours of check pattern fabric and I really like the result.



P.S. Ja, fotke so nastale včeraj, ko je sijalo sonce in so ptički peli in čebelice brenčale :o)


Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Tudi ta je nadvse lušna.
Oseba Simona sporoča …
Res je lušna.
Oseba Tiara sporoča …
Simpatična knjigica, ki kar kliče po dopustu.
Oseba Riba sporoča …
Jaz sem pa ravno včeraj razmišljala, kako bi eno zašila :)