Zavesce in odejica / Curtains and little blanket


Danes se mi je uspelo usesti za šivalni stroj.  Pod oknom je v vozičku spal Mali B, gospodični pa sta nabirali jagodičje in pripravljali poletno pojedino.
Zarobila sem zavese, ki jih je izvezla nona. Nežne modre marjetice. 


A little bit of sewing time for me today. Yay.
I finished a lovely handembroided curtains for my parents.
The embroidery part is my nana's. Lovely blue daisies.


 Tole pa je nekaj, kar me je zaposlovalo zadnji mesec. Prevleko za blazino sem dala na pol in se lotila vezenja, da dam celotni zadevi unikatni duh. Ni čisto tako, kot sem si predstavljala da bo, a je vseeno nastala prav simpatična odejica za malo dojenčico.


And this is something that kept me busy last few weeks. It's a half of a pillow case that I wanted to make a little more unique with embroidery touch. It's not completely as I imagined it, but it's still a lovely blanket for a little baby girl. 



Komentarji

Oseba Andreja sporoča …
ooo kako čudovito prevleko si naredila in verjemem, da je v njej veliko veliko uric, dni, ... Krasno pravljico si prikazala :-))
Luštno in lepo!
Oseba Vladuška sporoča …
iiiiii, kakšne cart in nežne stvari. Tiste modre marjetice so krasne in tole tvoje šivanje je čudovito.
Oseba Ideja sporoča …
Kako lepe vezenine!
Smem vprašati kje si kupila tako lepo blago za vzglavnik?
Oseba Anja sporoča …
Nika, lansko leto so prodajali v Hofru otroško postelnino in sem kupila vse tri motive, ker sem pač hrček :o) Ena od njih so tile muce in ptički. Tista roza spodnja pa je otroška postelnina iz Ikee (sem iskala po netu, pa je tudi nimajo več - imajo pa veliko drugih luštnih - Ko bom šla naslednjič tja, bom sigurno vzela tole: http://www.ikea.com/at/de/catalog/products/70197526/ in obrobila vse motive z vezenjem. Mislim, da bi bilo ful luštno :o)
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Oh kako pa je to ljubko in kako čudovita ideja - nonine vezenine pa so za zaklenit v srce :o)))

Vse dobro ...
Oseba Tiara sporoča …
Pravo zgodbico vsebuje tale odejica, ki bo dojenčico grela v manj toplih dnevih. Lepo si to naredila.
Oseba Hali sporoča …
Prekrasno, jaz bi bila rada s tabo pri šivalnem stroju in si nahranila dušo s tvojimi lepimi , nežnimi stvarmi! Cart, da je kaj!
Oseba Anonimni sporoča …
Vau, kako lepo Anja... bi človek kar gledal in gledal.
Katja
Oseba Ann sporoča …
Such a sweet project. The applique is just so cute. I love it.
Oseba Helena sporoča …
Ideja, da obšiješ motive, mi je nadvse simpatična :) Kot je simpatično to, kar narediš!
Oseba Sketched Soul sporoča …
Wow, it's so pretty!!
Oseba veverca sporoča …
a se hecaš? tole je super!!