Bezgove jagode / Elderberries


Na vrtu imamo velik in star bezgov grm.  Letos je napočil čas, da ga pomladimo in zato smo ga nekaj dni nazaj požagali ter naredili prostor za nove poganjke.  Stari velikan nam je podaril še polno košaro črnih jagod. Nekaj sem jih obesila pod strop, da se posušijo. Iz njih bom ob napadu gripe kuhala sirup. Iz preostanka pa sem skuhala marmelado. Recept sem našla v knjigi Narava ima vedno prav, le pa sem jaz dodala še malo cimeta.
Okus je zanimiv :o)

We have well had a big, old eldertree in our garden. It was time to make space for young shoots, since the branches threatened us to fall down during next big storm. The tree was full of elderberries.  I made elderberries jam yesterday evening from one third of berries, the others are drying above our computer corner. So, I'm sitting here and smelling the berries :o)
I'll be cooking tee with them and making elderberries syrup when flue strikes.




Komentarji

Oseba valentina sporoča …
o,tole me spominja na čas moje stare mame.Ona je vedno sušila tele črne jagode in pozimi iz njih kuhala čaj.
Mmm,še vedno imam tisti vonj v svojem spominu :).
Pri nas so si žal z njimi postregle ptice .


lp
Oseba ime rože sporoča …
Tudi sama sem enkrat naredila tole marmelado in bila je super za pecivo! In potem so se gostje spraševali,.. le kaj je lahko tako dobrega,..tako posebnega. Iz česa je?!
Oseba veverca sporoča …
ja, pri nas se tudi ptički sladkajo z njimi preden uspejo lepo dozoreti (in potem imajo lepe vijolične kakce). Mi je pa fina ideja, kako jih sušiš. Jaz sem jih vedno polegla, pa so začela plesnit...
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Sama sem bezgovo marmelado delala prvič lani in bilo je je res samo za vzorec - za pokušino. Bila je odlična in letos sem se odločila, da spomladi pustim več bezgovih cvetov namensko za marmelado ... eno so želje in moji načrti, narava pa naredi po svoje - ptički so se odločili, da letos ne bodo nič zrelih bezgovih jagod delili z menoj ... tudi prav :o))) zato se mi sedaj ob tvoji objavi sline še bolj cedijo ...

Vse dobro ...
Oseba Ann sporoča …
What a clever thought to dry the berries above the computer Anja - all that warm air will do the job perfectly. Our berries are still quite green here - we've had such bad weather they are taking much longer this year.