Kuhinjske modrosti / Kitchen proverbs


 Zadnjič sem med kupi v delovni sobi, našla zavoj kuhinjskih krp. Poskušala sem se spomniti, s kakšnim namenom so nekoč pristale v nakupovelnem vozičku... verjetno sem jih želela malo okrasiti. Ljubko vezenje je vedno dobrodošlo, se vam ne zdi.
Na netu sem poiskala primeren motiv in našla tole. Prav simpatično se mi je zdelo, čeprav bom izpustila modre besede in izvezla le deklice.


I'm working on a new project :o) I found a pack of new dishcloth in my studio last week and after a few minutes of wondering, why I bought them (and when) I decided to make a little embroidery on each of them. 










Komentarji

Oseba ime rože sporoča …
Lepo. In zdi se mi, ali pa je mogoče res, da postaja štikanje spet kar malo moderno, v trend.Ali pa je v trendu kar naprej,,, in sem to šele sedaj opazila :o Prav je tako!
Oseba Tanja E. sporoča …
Lušno res, česa vse se ti ne spomniš. Ob otročkih, vrtu, toliko in lepo ustvarjaš, lahko ti samo čestitam. Vedno rada pokukam k tebi. In te nogice in rokice na slikicah, kot bi gledala našo malo:))) Lepo se imejte in veliko užitkov in ustvarjalnosti tudi naprej. LP:))
Oseba Vladuška sporoča …
iii, kako so lušne in to je lahko prav krasno darilce.
Oseba Anja sporoča …
Hm, morda res postaja bolj moderno, kaj pa vem. se ne spoznam na modernosti :o) Pri meni je vedno v trendu, haha. imam škatlo prejc in primernih bombažkov vedno na zalogi, ker mi je vezenje všeč.
Oseba Ann sporoča …
just look at those sweet fingers and toes! Thank you for the link to these cute patterns too Anja!