kcw spring 2013: teden otroških oblačil - prvi in drugi dan


Prvi dan, torej včeraj, sem uspela prelistat kupček revij in si označit nekaj krojev, a dlje kot to nisem prišla... že tako me je zmanjkalo deset minut po tem, ko sem sedla na kavč. Kaj bi šele bilo, če bi sedela za šivalnim strojem... hm.
Sem bila pa zato danes  bolj uspešna in sem resnično namenila celo uro otroškim oblačilcem, natančneje jopici, ki bi sicer morala biti že davno gotova, a če jo uspem končati do petka, si bom glasno in veselo zaploskala.
Jopica za novorojenčka je tako uradno postala glavni cilj pomladnega KCW-ja. 
Želja pa je še, da sešijem nekaj hlač za Malega B, v katerih bo lahko po mili volji vrtnaril.
Ha, če pa mi uspe k temu dodati še klobučke, da male glave zaščitim pred soncem, bom zmagala.





Komentarji