Julijski vrt

 2. julij


 V začetku meseca je bil vrt prizorišče bujnega zelenja, tako plevel kot zaželene rastlinice so iskale  pot do sonca.
Nisem imela časa za pletje.


 4. julij



Veliko rastlinic je odšlo v cvet. Rukolo smo komajda dobro okusili, ko je že zacvetela. pa smo jedli v solati cvetke. 


 14. julij


Prva utrgana bučka z vrta. 

 16. julij


 Ob povratku z morja sem si morala vzeti nekaj dni za pletje. 
Vrt je bil velika goščava, a plevel je imel tudi pozitiven učinek - zadrževal je vlago, da ni prehitro izhlapela iz zemlje. Sama zelenjava in gola zemlja ne bi imeli možnosti preživetja.


25. julij
 

 Suša, suša in še enkrat suša.
Rezervoar z deževnico je takorekoč prazen, dežja pa od nikoder.
Pri izkopavanju krompirja se mi je kadilo okoli nog, kot za stavo.
Ima pa krompirček na sliki svojo zgodbo.
Zaradi pomanjkanja časa spomladi, sem pustila slabo tretjino vra praznega. No vsaj mislila sem, da je prazen. pa se je izkazalo, da sem prejšnje leto pozabila v zemlji nekaj krompirčkov, ki so sedaj odgnali in nam poklonili čisto nepričakovani dar.



 26. julij


Otroci so mi pomagali izpuliti česen.
Tudi čebula je že nekaj časa zunaj. 
Na mesto krompirja, graha, česna in čebule sem sedaj posejala repo in kolerabo. 
Upam le še na dež.
 
 

Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Krasen je tvoj vrt in predvsem zelo bogat. Ja, res upajmo na nekaj dezja, ceprav obeti so slabi zanj :(
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Prelep vrt imaš Anja ... uživajte poletje na tisoč :o)))
Oseba veverca sporoča …
lepo ti raste!
kaj je tista rastlinica s četrtega julija na tretji fotki? rdeče cveti. a je to kapucinka? ker oznam samo oranžno rumene. to rdeče mi je pa všeč.
Oseba Anonimni sporoča …
Ja, kapucinka je. Sem kupila vrečko semen in se je izkazalo, da se skrivajo v njej vse možne barve cvetov. Seveda pa pri pobiranju semenčkov tudi sama nisem bila natančna in imam sedaj mešanico vseh barv še naprej.

lp Anja
Oseba Evelina sporoča …
Če nimaš vrta doma, je super videt to po slikah. Res super vrt ter lep kronološki zapis vrta (:
Oseba Martina sporoča …
Čudovito ujeti trenutki.
Oseba Anja sporoča …
Hvala.