38/52 Sobotne drobtinice


Končno zopet ena sobota, ki je združevala ustvarjanje, druženje, igro in dom.
Sobota preživeta doma, v družbi tistih, ki jih imamo radi.


Zjutraj sem se že na vse zgodaj iz oči v oči srečala z neromantičnim plastičnim vedrom, v katerem je bila nekoč barva. V tem vedru prinaša Žiga drva do peči. Lahko si zamislite moj pogled, ki sem ga namenila tej ubogi, ničhudegasluteči plastični zadevi. začela sem premlevati ideje o oblekici in kako bi blago prilepila, pa ni se mi dalo vedra umivati in praskati dol nalepke itd. Na koncu sem poiskala odluženo poletno otroško oblekico in 1,2,3, je bila reč urejena. Sem kar zadovoljna z rešitvijo in sedaj lahko mirno naprej iščem boljšo rešitev ali celo kakšno luštno košaro.

Po malem vedru, me je čakal velik kup perila.
Tokrat je bil pogled bolj vdan v usodo kot poprej.

 Se spomnite mojega mini brokolija?
Iz nejga se je razvilo ogromno cvetkov. Ne vem, zakaj ga nisem takrat utrgala. Verjetno se mi je smilil, ker je bil tako manjehn in nebolgljen. Na srečo je dobil okoli veliko bratov in sester, ki skrbijo za naša kosila, on sam pa bo nadalkjeval slavno rodbino brokolijev.


Žiga se je medtem ukvajal z zabojem za drva.
Pri meni se je že začel oglašati križ in zato nisem mogla uresničiti ideje o hišici za palčke. Smola, pa vse je bilo pripravljeno.


Prijetno presenečenje je poskrbelo za piknik na vrtu.

 Zaboj je našel svoje mesto ob peči.


In Mali B je z očitovo pomočjo zakuril.

Sama sem dogajanje že spremljala s kavčak, kajti bolečine v križu so postale milorečeno neznosne.

Večer smo preživeli v družbi prijateljev s katerimi se nismo videli čisto preveč časa.
Super je bilo!

*
Kako ste soboto preživeli vi?

Komentarji

Oseba Hali sporoča …
Spet ena čudovita sobota je za vami, kaj? Mi imamo od letos novo košaro za prinašanje drv v hišo :-) taka pletena , pravokotna z dvema ročajema :-) Moja sobota je bila tudi lepa, postala sem botrca moji nečakinji...