45/52 Sobotne drobtinice

V soboto sem...


... sedla v avto pokrit z milnimi mehurčki. Gospdoični N se je zdelo to silno imenitno. Pravzaprav je bilo res fletno videti toliko mavric na sivo deževno jutro.


... peljala gospodični na obisk k Zvezdici Zaspanki. Ja, morda ste uganili, da se Gospodična N zadnje čase prav nerada slika. Tukaj se je demonstrativno skrivala, zato je ta slika postala blog-fotka, kot po domače rečem fotkam, ki jih objavljam na blogu.


... se spraševala, zakaj so črnobela tla tako fina v kavarnicah in vežah, v predverju gledališča... doma pa nikakor ne...


... obiskala živilsko tžnico glavnega mesta ter neki radovedni gospe povedala, da je ta hecna reč ena hecna cvetača.


... uživala v klepetu in domačem kosilu pri svojih starših.


 ... si privoščila uro odklopa in nastal je jelenček. Ja, obljubim, da vam ga bom pokazala v vsej nejgovi kartonasti veličini.

Kaj pa vi?





Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Tudi moja sobota je malo bila namenjena potepanju, malo ustavrjanju in malo druzenju. Tako kot jo imam rada :)
Oseba mtka uri sporoča …
:) in kako luškan plašček ima mala gospodična. jaz bi ga tudi imela :) čudovita sobota je za nami vemi zgleda :)
Oseba Simona sporoča …
Moja sobota pa je bila tokrat pohodniška. Ja, ja - še kar se važim, saj vem, da ni lepo. :o) Sem pa ponosna nase. Milni mehurčki pa bi tudi mene očarali.
Oseba Hali sporoča …
Pisano soboto si imela :-) Mmhmh moja je bila - kuharska, ker čez teden tako na hitro kaj naredim, si dam duška v kuhinji ob vikendih, malo ustvarjanja in večerno druženje s prijateljicami, ki se je zavleklo v nedeljsko zgodnje jutro!Nekaj soboto do konca leta še imamo za izkoristit, ane?
Oseba mihaela sporoča …
Pri vas se v enem dnevu toliko zgodi ... Moje dopoldne je bilo družabno-ustvarjalno - naučila sem se polstenja in sem tega zelo vesela. Popoldne pa družinsko-koristno - peljali smo v petek nabrano sadje stisnit v sok. Aha, saj je bilo tudi pri nas precej stvari :)