46/52 Sobotne drobtinice

Tole naštevanje sobot me čedalje bolj opominja na to, kako malo sobot je še ostalo do konca leta.
In če pomislim, da je božič še kakšno soboto prej in da se moje šivanje ne odvija popolnoma po načrtu.... šment, napeto postaja :o)

Torej, sobota.
Takole je bilo:


... sončno od jutra dalje... vsaj v našem koncu. Malce južneje sem zapeljala pod siv dežnik, ampak je tudi tam čez čas zmagalo sonce.


... pa me tisti siv pokrov na nebu niti ni tako zelo motil, ker se čajčkala s prijateljicami.
 

... videla sem obešalnik, ki ni bil obešalnik, ampak bi ga jaz imela za obešalnik in sedaj tuhtam, kako bi prišla do njega. Brez heca, to reč bi imela v predsobi. 


 ... lotila sem se tudi vrta. Uspelo mi je očistiti tri grede, napolniti dve košari z zelenjavo, se poškodovati in posaditi česen. Upešno, ni kaj.
Pobrala sem visok fižol za zrnje, ki ima velike, močne stroke in sedaj ne vem kaj naj naredim z njim. Stroki so še čudovito zeleni ampak verjetno žilasti. Predlogi?


 ... očarana sem nad stanjem vrta. čeprav je november je še vedno bogat. Za zajrtk smo na primer imeli svež paradižnik. Podzemne zelenjave pa je sploh še polno.


... vzela sem si tudi urico za šivanje. Trenutno predelujem moške srajce. Tiste v bolj ženskih barvah :o)

... zvečer pa kozarček s prijatelji in ples v pižamah za otroke.  
Lep sendvič je bila tale moja sobota.  Pa vaša?

*

 

Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Tako je fajn, ko so te tvoje sobotne drobtinice vedno tako fajn pisane. Moja sobota je tudi bila sestavljena iz druzenja, pa temu sem dodala se malo pospravljanja in kar nekaj ustvarjanja. Pa je bilo sobote konec.
Oseba Hali sporoča …
Iii luštna sobota in ja tudi mene tvoje štetje opomni, da mi bo zmanjkalo vseh sobot do novega leta :-) Moja sobota je bila namenjena sejmu - dopoldan, potem kosil odoma in nakupovanje z velikima 2. Ja tudi to mora biti, hočeš, nočeš, čez teden zaradi vseh šolskih obveznosti je skoraj nemogoče.
Oseba Unknown sporoča …
Lepa sobota,a čajnik še lepši!
Oseba VSE DOBRO sporoča …
:o))) jaz bi predvsem bila počaščena, če bi pila čaj z vami :o))) ampak, če bi ga pa pila še s tako čudovitega čajnika :o))))

Objem ...
Oseba veverca sporoča …
'obešalnik' je res fajn! ja nič, zrišeš šablono, najdeš vrlega mizarja, ali pač enega prostovoljca, ki bo vse te krivine požagcal, pobrusiš, pobarvaš in voila!