48/52 Sobotne drobtinice


 No, pa smo tam...
kjer ni muh,
so pa kraguljčki
in mraz
in veselo pričakovanje
in hudo polni dnevi.

Tooooliko reči vam moram pokazati, pa dnevi kar bežijo mimo.

Začnimo s soboto, ste za to?

To soboto sem...

...pozabila doma fotoaparat.
... imela delovno soboto v šoli.
... bila zelo zadovoljna z ustvarjalno vnemo učencev, saj smo naredili kup luštnih reči. Mini venček na prvi fotki je eden izmed naših izdelkov. Tega, ki krasi našo omarico, je naredila Gospodična N. Okoli kartonastega oboda je navila vrečevino. Ostalo smo prilepili z lepilno pištolo.


... uredila adventni veček na mizi. Prva varianta je bila brez pladnja, pa je bilo to silno nepraktično.  Sedaj pa je zadeva premična v enem kosu, ne devetih :o)
Katja, hvala za kolesca, res so super.


... si prvič po poletnih počitnicah privoščila popoldanski spanec.


... se po spancu spomnila, da je Gospodična N povabljena na rojstni dan in da so trgovine že zaprte in da bom sedaj res morala narediti darilo v danjem trenutku. Nastalo je ogrinjalo za superjunaka.

* * *

Se kmalu spet oglasim.

* * *

Dodatek: Ojej, ojej. Zjutraj, ko sem se v ledenih meglicah prebijala proti službi, sem imela glavo polno najrazličnejših misli. Med njimi tudi tole objavo in če premlevam že objavljeno objavo pomeni, da sem nekaj pozabila.Torej, draga Odmevčica, ti si zagotovo vedela, zakaj si mi poslala štiri zvezdice, meni pa se je posvetilo, ko sem začela sestavljati venček :o) Hvala!

Komentarji

Oseba ime rože sporoča …
Venček je čudovit in darilce za superjunaka vredno in dragoceno, unikatno, enkratno. Čas in dnevi pa šibajo,.. kmalu bo drug teden :)
Oseba Cinnamon and Thyme sporoča …
Luštno, sploh venček :). Ja tudi jaz samo razmišljam kaj bi pekla, kaj bi kuhala, na koncu pa nič ne naredim...Bo treba v akcijo!
Oseba Vladuška sporoča …
Kaksen super vencek si si namislila in lepo, da si si privoscila med vsem tudi malo popoldanskega pocitka.
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Tudi meni je vaš adventni venček nadvse všečen :o)))

Vse dobro ...