KCW winter


 Joj, včeraj ni bil moj šivalni dan. Domov sem prišla z mrakom. Izmed vseh začetih projektov mi noben ni pomežiknil in sploh nisem vedeal, česa bi se lotila. Bila sem utrujena.
Pa sem sešila rokavičke za Malega B. Trenutno imam kar nekaj sfilcanih puloverjev, saj popravljam neke lutke za šolo in imela sem ravno pravi kos, za te rokavičke. Vedela sem, da ne smejo biti predebele, da morajo biti malo elastične ter dovolj dolge v zapestju, da ne zdrsnejo takoj dol.
No, Mali B se je vseeno uprl in imela sem tri sekunde da naredim nekaj fotk, preden jih potegne dol.


I came home very late yesterday so I had no time to sew. Plus I was tired and none of the sewing projects on the floor looked appealing.
So I made little gloves fot Little B.
He wasn't impressed.

kcw: day four


Danes imam za vas simpatičen večerni izdelek.
En večer - ena kapa.
Gospodičnama so zelo všeč in to mi je v resnično veselje.


 On this snowy day, I wanted to show you a lovely one evening knitting project.
One evening - one hat.
My girls love them and I coul not be more pleased.


 To spodaj pa je današnji izdelek še v zelo surovem stanju. Že včeraj sem začela testirati kroj, prilagajati velikosti, uspelo mi je narediti dva para copat moje velikosti preden sem zadela nogo Gospodične G.
Jutri vam pokažem kakšni so po srečanju s kvačko.

This is something from today.
Slippers for Miss G in very raw state.
An hour later, they are really lovely, but Miss G is in a Dreamland. You'll have to wait till tomorrow.


Komentarji

Oseba Unknown sporoča …
Zimsko veselje v prelepih kapah!