Sem, kar sem



 Danes sem želela pisati o izredno zanimivi izkušnji obiska kozmetičnega salona.
In da sem si po tej nori modernistično snobovski izkušnji zaželela uravnotežiti rahlo podrto notranje ravnovesje.

Sprehod po svežem zraku, med drevesi, je zelo dobro zdravilo pri taki nezgodi.

 
Pa bom preskočila kar na nauk današnje izkušnje. 


Nikoli, ampak res nikoli in nikdar ne pozabi kdo si.

Svoje utrujene suhe kože na obrazu ne bi nikoli zamenjala za bleščečo in napeto, ker bi to pomenilo, da bi jutra namenila koži namesto da se z Malim B igram skrivalnice zaspanega medota.
Svojih kratko postriženih nohtov ne bi nikoli zamenjala za dolge barvne čudeže, saj z njim ne bi morala kopati po vrtu in iskati deževnikov za otroški vrtni živalski vrt.

Sem kar sem. 
Moj svet je svet razkuštranih glav, smejalnih in drugih gub, nenaličenih obrazov, svet domačih piškotov, pravljic, popacanih malih oblačil in noninih volnenih nogavic.
Tu sem srečna.


Komentarji

Oseba ime rože sporoča …
Super in prav je da si to zapisala in na glas povedala. Notranje ravnovesje si zagotovo z napisanim podprla še pri drugih, ki smo enakega mnenja kot ti. Hvala ti.
Oseba Vladuška sporoča …
In jaz te še kako razumem :) Ličenje tudi meni ni blizu. Že vržem kakšen tekoči puder na obraz, kaj druga pa zelo zelo redko in še takrat sem sama sebi preveč umetna :) Prav nič ni narobe s tem, če je to tisto kar ti je zanimivo in rad daš nase. Če pa se v tem ne počutiš dobro, pa nima smisla delat proti sebi, kot praviš že sama.
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Dvigujem ti "šapico" v pozdrav in se podpišem pod čisto vsako tvojo besedo te objave :o)))

Vse dobro ...
Oseba moi sporoča …
Ah, še ena naturščika. Tako mi je rekla moja frizerka. Ne vem kako je to mislila, jaz sem vzela kot kompliment ;)
A ni lepo, da se dobro počutimo v svoji koži in ne rabimo nekih pripomočkov za olepšavo (čeprav priznam, sama se tu in tam namažem, ampak tako, da zgleda natur).
Oseba Anonimni sporoča …
To si pa zares lepo napisala! Tudi moj ne ravno svež videz te dni verjetno ni preveč laskav, ampak se še vedno čutim ljubljeno - lepo, kajne? :)
K.