Rožice in smrčki

 Aprilu je resnično uspelo ubraniti svoj muhast sloves.
Dež, veter, sonce, dež, ... in ves čas mraz.


V omari smo morali zopet pobrskati za toplimi puloverji.
 Toplo kolekcijo pa sem dopolnila z novim pončem.
Reciklirala sem otroško super mehko in kosmato odejico.
Seveda sem takoj dobila naročilo za še en pončo, pri katerem pa bi bile barve ravno obrnjene - rjav pončo in bel medvedek.


Zdajle sem opazila še eno malenkost.
Kiklica, ki jo ima Gospodična N na sebi je bila predelana prejšnji teden - originalna je bila oblekica za velikost 116. Odrezala sem jo od pasu navzdol, prišila joga pas in postala je eden izmed trenutnih hitov.
Na zgornjem delu pa so bile izvezene rožice in te rožice sem uporabila za medvedkov smrček :o)

Dolgujem vam tudi rezultate žrebanja. 
Opravil ga je računalniški program, ki je izbral številko 3. Kar je v bistvu tudi logično, saj je 3 ena izmed pravljičnih številk. 
Srečna nagrajenka je Ime rože. 
Čestitke!
Naslov bi morala imeti nekje spravljen, ampak če si tako prijazna, da mi prihraniš brskanje, bom zelo vesela :o)
 


The randomly picked number is: 3
Lowest Number
Highest Number

Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Pri nas na vrtu in sadovnjaku je danes prav žalostno. Ponoči nam je prav vse zmrznilo. Upam, da ste pri vas odnesli kaj bolje.
Čestitke prejemnici knjige.
Oseba ime rože sporoča …
Ooo, srečna pravljična trojka. Kako sem vesela, da bo moja mala nečakinja in njena starjša triletna sestrica dobila to lepo knjigico. Seveda se ti javim in ti sporočim kar naslov moje nečakinje.
In zagotovo se ti še kdaj pridružim v Zgodbah z vrta. Danes je otrpnil, miruje in čaka.
Oseba Martina sporoča …
Kako čudovite rožice, smrček in čudovito reciklirana odejica. Krasen pončo.
Oseba Helena sporoča …
Krasna predelava odeje in obleke. Pa je deklica zopet "nova".
Čestitam nagrajenki!