Pomladna energija


V teh sončnih dneh me nosi prav posebna energija. Ko pridem domov se ozrem na tablo idej, po svoji mizi ter okolici in končam katerega od davno začetih projektov.


 Pri katerih manjkajo gumbi (jopica za Malega B, za katero je grozilo, da jo bo prej prerasel, kot pa bom prišila tiste gumbe), pri drugih je zbran material povezan v rolo, kot recimo pri torbi na fotki. Nekoč je bila ta torba spalna vreča za dojenčka. Odrezala sem zgornji del, prišila lep rob, žep in naramnico. 
Hitro in fletno.










Kasneje v popoldnevu pa je čas za odhod ven.
Na vrt ali v hrib.
Včeraj smo odšli po čemaževe cvetne popke.
Še danes imam na rokah njihov vonj, a nič zato.
 Medtem, ko sem nabirala popke (in je ostal del odprave odkorakal proti vrhu hriba), sem se v nekem trenutku zravnala in se ozrla okoli sebe. 
Gore v daljavi, čemaž okoli mene, vonj po česnu v zraku, petje ptic in brenčanje čmrljev... za trenutek je bilo, kot bi stopila v drug svet. Usedla sem se na skalo in nekaj časa tiho uživala v popolni harmoniji z okolico.


Vdih, izdih.
Čudovito je bilo. 


 



Komentarji

Oseba Martina sporoča …
Tudi jaz obožujem zeleno barvo pomladi in vse njene vonje. Me je tvoja krasna tabla idej spomnila in navdihnila, da bi morala tudi jaz kakšno začeto stvar dokončati.
Oseba Vladuška sporoča …
Kako dobro dene, ko opravimo naloge, ki nas preganjajo že nekaj časa in pomlad tako blagodejno vpliva na našo dušo. V lepem okolju si uživala.
Oseba moi sporoča …
Tudi mi smo že nabirali čemaž in že čaka v lončkih, da ga porabimo.
Vidim, da tudi pri vas cveti pljučnik ;)
Krasen šopek.
Oseba Helena sporoča …
Tabla z idejami je dobra ideja :) Še sama bi si morala omisliti kaj podobnega. Fotke narave pa so pravi balzam za dušo. Všeč mi je, ker se znaš ustaviti, si vzeti čas, dihati in čutiti naravo ...
Oseba *Urška* sporoča …
Človek je še posebno zadovoljen,ko uspe opraviti zastavljene naloge.Pomlad pa nam vsem da nov zagon.Lepo si opravila nekaj nalog,ki si si jih zadala.