Zgodbe z vrta - 6. teden

25. april - 1. maj 2016

Človek težko verjame, da vse fotke sodijo v isti teden, da so med njimi le trije dnevi razlike.
Vse smo preizkusili: veter, sneg, dež, sonce.
 Tudi spekter oblačil, ki smo jih nosili na vrtu je bil zelo raznolik: kombinezoni, bunde, kape, rokavice in čez nekaj dni kratki rokavi.


Sneg je bil težak in moker.
Bala sem se, da bo ponoči zmrzovalo, saj bi bil to odločilen udarec za marsikatero rastlino.
Že tako je bilo nekaj zlomljenih vej.


Najslabše so jo odnesli grmički jagodičja. Kar nekaj vej joste in malin sem morala odnesti na kompost.
Rabarbara je zelo na široko razprla svoje liste. Čisto spodnje sem predelala v čudovit kolač.


 Sedaj moramo dati rastlinam čas, da si opomorejo.
Petkovo in sobotno sonce jim je dobro delo.


 Tudi nam pravzaprav.
Neurje s točo in snegom se je zazdelo kot hude sanje.
Z Žigom sva prekopala naslednjo tretjino vrta. končno sem posadila še preostanek krompirja. Tega po tradicionalnem receptu :o) Sedaj imam tri velike lonce s krompirjem in eno gredo. Me prav zanima kako bo delal.


*
 Vabim vas, da se pridružite mojim vrtnim zgodbam in odprete vrata svojega vrtička.
Pustite komentar z povezavo do vaše vrtne dogodivščine. 
Z veseljem vas obiščem.


Komentarji

Oseba moi sporoča …
Ujej, vidim, da je tudi pri vas lomilo veje :(
Je pa tudi naš grah že pokukal iz zemlje ;)
Vršičkov pa še nisem nabirala, pa zdaj tako ni bilo mogoče, ko dežuje nonstop.