Potovanje: Slovenija - (Luxemburg, Antwerpen) - Calais

Živjo...
 ...odmeva...


upam, da je še kdo tu...
morda čisto po pomoti...
ali pa radovedno čaka na kakšen glas...


...no, počasi se bomo že zbrali...
napolnili tole sobico s klepetom
 

 Letos smo se odpravili na sever...
spet...
Vožnjo sva opravila z Žigom sama, otroci so se nama pridružili z mojima staršema na Škotskem.
Prvi polet z letalom za Malega B... uau...


 Fino je bilo...
klepetala sva...
se ustavljala v zanimivih krajih...
brala...
hodila...




Komentarji

Oseba Teja sporoča …
Čudovito, da si nazaj. Pogrešala sem vas...
Oseba Anja sporoča …
Hej, hej, hvala... tudi jaz vas
Oseba mtka uri sporoča …
ooo, Anja, manjkala si mi. in potem s teboj 'vidim' se moj antwerpen. zivo se spomnim tega sprehoda po tem tunelu in grafitov sem in tja ... :)
Oseba Katja sporoča …
Čakala, večkrat pokukala in končno dočakala. :) Se že veselim novih lepih objav. Lep preostanek poletja še naprej!
Oseba veverca sporoča …
Večkrat odprem Drobtinice in zdaj sem vesela, da bom spet lahko spremljala en potep, ki bo tako kot vedno zabeležen s krasnimi fotkami!
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Krasen dotik besed in fotografij ...