Naučimo se nečesa novega


V letošnjem letu sem si obljubila kakšen online tečaj risanja ali slikanja.
V prvi vrsti me zelo zanima kako to poteka in ali je to sploh zame.
Seveda pa imam silno željo izpopolnit svoje znanje.
Predvsem imam največji primanjkljaj ali pa največjo luknjo pri risanju ljudi...največkrat obrazov.
 Morda pa ga celo dobim kot darilo.

Pokukajte na blog prijazne umetnice Mindy Lacefield.
  Prav fletkani so tile obrazki, kaj ne.

Ste se že kdaj udeležile kakšnega spletnega tečaja?
Kakšne izkušnje imate?

Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Res luškani obrazi. Tebi kaj takega res pride prav, jaz pa nimam ravno roke za risanje.
Oseba mtka uri sporoča …
v petem razredu sem dobesedno dobila stol v glavo, ker nisem 'lepo narisala' ... potem dolgo nisem upala prijeti barv v roke. mulci so me opogumili. no, iztok pravi, da fantov pa ne znam risat fantovskih :) in tale tecaj me je nekaj casa nazaj navduseval ... mogoce ze poznas ... https://artventure.com.au/
Oseba Anja sporoča …
Uau, mtka, super zadeva. Nisem poznala. Naj hvala za link.

In ne boš verjela...zadela sem tečaj risanja fantkov...jupiii